You are currently viewing Mikołaj Roznerski kontra dzieci – aktor w nietypowej kampanii

Mikołaj Roznerski kontra dzieci – aktor w nietypowej kampanii

W ostatnich latach coraz częściej widzimy jak znane postaci ze świata filmu angażują się w kampanie społeczne. Wykorzystują swoją popularność, żeby wesprzeć inicjatywy na rzecz osób, które potrzebują pomocy.

Kampania Fundacji Joanny Radziwiłł Opiekuńcze Skrzydła na rzecz wsparcia domów opieki dla dzieci w trudnej sytuacji powstała we współpracy z Mikołajem Roznerskim – jednym z najbardziej lubianych i rozpoznawalnych polskich aktorów. Produkcja była możliwa dzięki zaangażowaniu producentów, twórców i firm z branży filmowej: Bagatela Studio, Bosko, Editorium, Magic Sound, Postnovation. To nie jest kolejna społeczna akcja marketingowa oparta wyłącznie na współczuciu i empatii, ale pełna zaskakującego humoru i dystansu, lekka opowieść, która ma inspirować do wspólnego działania.

Mikołaj Roznerski

Mikołaj Roznerski to aktor filmowy i teatralny. Filmy i seriale z jego rolami jak “M jak Miłość”, “Porady na zdrady”, “Poskromienie złośnicy” zdobyły serca milionów widzów kinowych i telewizyjnych, a także znajdowały się na liście najchętniej oglądanych tytułów na wiodących platformach streamingowych nie tylko w Polsce, ale na całym świecie. Dowodem uznania widzów dla Mikołaja Roznerskiego są cztery Telekamery – nagrody czytelników magazynu “Tele Tydzień” za osiągnięcia telewizyjne.

“Żyjemy w nowoczesnym świecie, w którym media cyfrowe i formy video są kluczowe w skutecznym dotarciu do potencjalnych darczyńców. Dlatego Fundacja chętnie korzysta z niestandardowych i kreatywnych pomysłów, realizuje wiele działań w Internecie i współpracuje z uznanymi twórcami filmowymi.” – mówi Małgorzata Kostro-Olechowska, dyrektorka ds. fundraisingu i komunikacji.

O Kampanii

W filmie biorą udział dzieci, podopieczni Fundacji, które opowiadają o Mikołaju tylko po to, żeby odkryć, że wcale go nie znają! Ich pomysłowe, pełne zaskakującego humoru historie, ocierające się o nonsens opinie o aktorze wywołują uśmiech adresatów akcji i widzów filmu.

Jednym z najważniejszych celów kampanii jest zachęcenie do wsparcia finansowego działań Fundacji. Film i posty w mediach społecznościowych przekierowują odbiorców na platformę zrzutka.pl, gdzie trwa zbiórka środków na rzecz Fundacji. Mikołaj Roznerski, poprzez swoje zaangażowanie w kampanię udowadnia, że znana osoba może uczynić wiele dobrego dla tych, którzy go nawet nie znają. Nie trzeba być znanym, aby pomóc tym, którzy tego potrzebują. Takie pomaganie może jednak sprawić, że staniemy się im bliscy.

Dzieci są mistrzami życia i ten spot to pokazuje. Tą kampanią chcieliśmy wyzwolić jak najwięcej pozytywnych emocji. Bo to dzięki nadziei i pozytywnemu podejściu możemy naprawdę zmieniać rzeczywistość dzieci. Nawet tę bardzo trudną” – mówi Joanna Radziwiłł, Prezeska Fundacji.

O Fundacji Joanny Radziwiłł Opiekuńcze Skrzydła

Fundacja Opiekuńcze Skrzydła działa na rzecz dzieci i młodzieży pochodzących ze środowisk zagrożonych wykluczeniem społecznym, tworząc dla nich dzienne domy. Dla dzieciaków, które zmagają się z trudnościami w swoich domach rodzinnych Fundacja to oaza spokoju, wsparcia i nadziei. Codziennie dzieci wchodząc przez drzwi fundacji, szukają nie tylko bezpiecznej przestrzeni, ale też ciepła i zrozumienia. Aby domy mogły dalej działać potrzebna jest pomoc. Stale rosnące koszty utrzymania to wyzwanie, z którym fundacja mierzy się codziennie, ale mimo to chce pomagać dalej.

Kampania jest prowadzona na profilach Mikołaja Roznerskiego oraz Fundacji Opiekuńcze Skrzydła.

Wspólnie dla dzieci – twórcy kampanii

Pomysłodawcą filmu jest Piotr Zygo i Bagatela Studio znane z produkcji dla platformy Netflix. Zdjęcia zrealizował Mateusz Mirocha i Bosko – zespół młodych filmowców, dla których bardzo ważne jest angażowanie się w projekty, mające realny wpływ na zmiany społeczne. Bosko lubi tworzyć filmy, które edukują, inspirują i mobilizują do działania na rzecz budowy lepszego społeczeństwa.

Postprodukcję obrazu zrealizował Lech Starzyński i Editorium.

Udźwiękowienie i reżyseria dźwięku to zasługa Tomasza Dukszty i Jana Chojnackiego z firmy Magic Sound.

Całość prac nad projektem była koordynowana przez Bartosza Bednarza z Postnovation. Ekipa i twórcy filmu to:

  • Piotr Zygo i Jacek Stalewski, producenci
  • Aleksandra Mirocha, kierowniczka produkcji
  • Mateusza Mirocha, zdjęcia i reżyseria
  • Paweł Sitkiewicz, montaż
  • Kamil Małecki, asystent kamery I
  • Fryderyk Potoczek, asystent kamery II
  • Wojciech Pawluczuk, realizacja dźwięku na planie
  • Katarzyna Dudek, make-up
  • Anna Szaluś, wypożyczenie kostiumów.

Linki:

Zbiórkę towarzyszącą kampanii możesz wesprzeć tutaj: https://zrzutka.pl/z/dom-fjr
Kampania z udziałem Mikołaja Roznerskiego obejrzeć tutaj:  https://www.youtube.com/watch?v=CaD9rrQFy2s

oraz na profilach:

Mikołaja Roznerskiego:
ig: @mroznerski
fb:
@ mikolajroznerskioficjalnyprofil

Fundacji Joanny Radziwiłł Opiekuńcze Skrzydła:
ig: @fundacja_opiekuncze_skrzydla
fb: @fundacjaopiekunczeskrzydla